Versija pagal Liudviką Andriulį (šaltinis G+, tik nuorodos nevykusios)
Vėl žmonės klausia, kaip nuskriausti avialinijas už vėlavimus (Vycka, nepyk).
h) Jei vėluoja mažiau nei dvi valandas, niekas tau nepriklauso, nekelk bangų
i) Jei skridai kokiais Malajais, rašei graudų laišką ir tau neatsako, siųsk užpildyta kliauzos formą - va kliauzos formos linkas -http://ec.europa.eu/…/complain_form/eu_complaint_form_en.pdf – į tos šalies, į kurią buvo reisas Civilinės Aviacijos Administraciją - pvz. skridai iš Seulo į Paryžių su Korean, jie nieko neatsako - siunti formą į prancūzų CAA, įdedi į CC korėjiečius ir dar lietuvius dėl viso ko, kad baisiau būtų. Po to jau gali rūrinti prancūzus, nes jau jie atsakingi už koriejiečių rūrinimą. Nes EU. Bijoti nieko nereikia, visų EU CAA sąrašas čia: http://ec.europa.eu/…/2004_261_national_enforcement_bodies.…
j) Kai rašai kliauzą, nerašyk savo emocijų ir patirto vargo, niekam neįdomu tie tavo jausmyčiai. Geriau tiksliai surašyk visus laikus.
k) Visada gali kreiptis į Lietuvos CAA ir tau privalės padėti, už tai mes jiems mokam, ir šiaip jie neturi ką veikti.
l) Jei nemoki angliškai pildyti formų ir rašyti emailų, tai ir skraidyti tau nereikia, ir iš vis esi nevertas gyventi.
m) Dažnai užtenka tik emailo, kuriame nurodyta, kad kopija ėjo ir į CAA - man tos EU formos neprireikė niekad, iš kart išsigąsta ir susimoka. Jei neatsako, tada siųsti formos skaną.
Emailo templeitas:
To: Turkish Airlines
Copy: Civil Aviation Administration of the Republic of Lithuania
Dear Sir or Madam,
I am writing due to my delayed flight on January 14th, 2015, flight number TK1408 from Vilnius to Istanbul.
The flight was delayed for 3+ hours, arriving in Istanbul at 20:20. Due to this I missed my connection to Sofia and had to spend the night in Istanbul, taking the morning flight at 7:50am to Sofia (TK1027). Flight distance between Vilnius and Istanbul exceeds 1500km and the total delay to final destination exceeded 12 hours. Therefore, I believe I am entitled to a compensation by the airline.
Please let me know if you need any additional documentation for my compensation to go through.
Kind regards,
Vėl žmonės klausia, kaip nuskriausti avialinijas už vėlavimus (Vycka, nepyk).
Kartoju patarimus ir templeitą:
a) Pačiame oro uoste, vėluojant skrydžiui, bangų nekelt, skundų formų neprašyt, ramiai kentėt. Prasmės aiškintis, rėkti, skelbti teises nėra - darbuotojai lygiai taip pat užsiknisę, kaip tu. Niekas ten tau nepadės, ir neturi padėti.
b) Pinigus išsimušinėjam grįžę, nes turim tam šešis mėnesius.
c) Tai veikia tik Europos Sąjungoje, bet veikia ir tada, kai nors vienas galas skrydžio yra Europos Sąjungoje. Tai svarbu. Jie vėlavo Dulles - JFK, ir dėl to praleidai JFK - LHR, niekam neįdomu. Nes ne EU.
e) Už bagažo problemas gausi iki 1220 EUR (tiek turbūt tik tada, kai dings visiškai, ko beveik nebūna).
f) Už vėlavimus tarp EU ir ne EU:
1,500 km or less - €250
1,500 - 3,500 km - €400
over 3,500 km - €600
g) Už vėlavimus EU viduje:
1,500 km or less - €250
over 1,500 km - €400
a) Pačiame oro uoste, vėluojant skrydžiui, bangų nekelt, skundų formų neprašyt, ramiai kentėt. Prasmės aiškintis, rėkti, skelbti teises nėra - darbuotojai lygiai taip pat užsiknisę, kaip tu. Niekas ten tau nepadės, ir neturi padėti.
b) Pinigus išsimušinėjam grįžę, nes turim tam šešis mėnesius.
c) Tai veikia tik Europos Sąjungoje, bet veikia ir tada, kai nors vienas galas skrydžio yra Europos Sąjungoje. Tai svarbu. Jie vėlavo Dulles - JFK, ir dėl to praleidai JFK - LHR, niekam neįdomu. Nes ne EU.
e) Už bagažo problemas gausi iki 1220 EUR (tiek turbūt tik tada, kai dings visiškai, ko beveik nebūna).
f) Už vėlavimus tarp EU ir ne EU:
1,500 km or less - €250
1,500 - 3,500 km - €400
over 3,500 km - €600
g) Už vėlavimus EU viduje:
1,500 km or less - €250
over 1,500 km - €400
h) Jei vėluoja mažiau nei dvi valandas, niekas tau nepriklauso, nekelk bangų
i) Jei skridai kokiais Malajais, rašei graudų laišką ir tau neatsako, siųsk užpildyta kliauzos formą - va kliauzos formos linkas -http://ec.europa.eu/…/complain_form/eu_complaint_form_en.pdf – į tos šalies, į kurią buvo reisas Civilinės Aviacijos Administraciją - pvz. skridai iš Seulo į Paryžių su Korean, jie nieko neatsako - siunti formą į prancūzų CAA, įdedi į CC korėjiečius ir dar lietuvius dėl viso ko, kad baisiau būtų. Po to jau gali rūrinti prancūzus, nes jau jie atsakingi už koriejiečių rūrinimą. Nes EU. Bijoti nieko nereikia, visų EU CAA sąrašas čia: http://ec.europa.eu/…/2004_261_national_enforcement_bodies.…
j) Kai rašai kliauzą, nerašyk savo emocijų ir patirto vargo, niekam neįdomu tie tavo jausmyčiai. Geriau tiksliai surašyk visus laikus.
k) Visada gali kreiptis į Lietuvos CAA ir tau privalės padėti, už tai mes jiems mokam, ir šiaip jie neturi ką veikti.
l) Jei nemoki angliškai pildyti formų ir rašyti emailų, tai ir skraidyti tau nereikia, ir iš vis esi nevertas gyventi.
m) Dažnai užtenka tik emailo, kuriame nurodyta, kad kopija ėjo ir į CAA - man tos EU formos neprireikė niekad, iš kart išsigąsta ir susimoka. Jei neatsako, tada siųsti formos skaną.
Emailo templeitas:
To: Turkish Airlines
Copy: Civil Aviation Administration of the Republic of Lithuania
Dear Sir or Madam,
I am writing due to my delayed flight on January 14th, 2015, flight number TK1408 from Vilnius to Istanbul.
The flight was delayed for 3+ hours, arriving in Istanbul at 20:20. Due to this I missed my connection to Sofia and had to spend the night in Istanbul, taking the morning flight at 7:50am to Sofia (TK1027). Flight distance between Vilnius and Istanbul exceeds 1500km and the total delay to final destination exceeded 12 hours. Therefore, I believe I am entitled to a compensation by the airline.
Please let me know if you need any additional documentation for my compensation to go through.
Kind regards,
Komentarai
Rašyti komentarą