Tarpininkavimo menas

Henry Kissinger

Kartą, Henrio Kisindžerio (Henry Kissinger) paklausė:
- Kas yra tarpininkavimo diplomatija?
Kisindžeris atsakė:
- O! Tai universalus žydiškas metodas! Paaiškinsiu pavyzdžiu:
Jūs norite tarpininkavimo diplomatijos metodu ištekinti Rokfelerio dukrą už paprasto vaikino iš Rusijos kaimo.
- Kokiu būdu?
- Labai paprastai. Aš važiuoju į Rusijos kaimą, surandu ten paprastą vaikinuką ir klausiu:
- Nori vesti žydaitę iš Amerikos?
Jis man:
- Kokio velnio?! Mes ir savų mergų turime pilna.
Aš jam:
- Taip, bet ji milijardieriaus dukra!
Jis:
O! Tuomet tai visai kitas reikalas…
Tada aš važiuoju į Šveicarijos bankų valdybos susirinkimą ir klausiu:
- Jūs norite, kad jūsų prezidentas būtų mužikas iš Sibiro?
- Fu, – sako man bankininkai.
- O jeigu jis bus Rokfelerio žentas?
- 0! Tai žinoma keičia reikalo esmę!
Taigi, važiuoju aš namo pas Rokfelerį ir klausiu:
- Norite gauti žentą, tai paprastas mužikas iš Rusijos?
Jis man:
- Ką jūs kalbat, mūsų šeimoje vieni finansininkai!
Aš jam:
- O jis kaip tik yra Šveicarijos bankų valdybos prezidentas!
Jis:
- 0! Tuomet tai visai kitas reikalas! Siuzi! Ateik čia. Misteris Kisindžeris rado tau jaunikį. Tai Šveicarijos bankų valdybos prezidentas!
Siuzi:
- Fi… Visi tie finansininkai sudžiūvėliai ir gėjai!
O aš jai:
- Taip! Bet šis – zdaravas Sibiro mužikas!
Ji:
-0oo!.. Tuomet tai keičia visą reikalą!

Komentarai